Díky G Suite zkrotíte firemní agendu, ať jste kdekoli. Na kterémkoli místě naší planety, s notebookem, tabletem nebo mobilem budete mít možnost se svými kolegy spolupracovat na dokumentech v reálném čase, sdílet aktuální informace a bezpečná data. Díky G Suite ušetříte čas, zbavíte se stresu, snížíte své firemní náklady a odstraníte tuny přebytečného kancelářského papíru.
Spolupracujte na dokumentech v reálném čase
Také se osypete, když vám do e-mailu přistane 23. verze dokumentu k úpravě? Díky G Suite tvoříte tabulky, prezentace a dokumenty s kolegy online. Podle potřeb je mezi sebou sdílíte, upravujete a komentujete. Pro sebe nebo klienta vyexportujete až finále.
Videohovory na 2 kliky a chat pro všechny
Při práci na dálku je svižná komunikace v týmu naprosto klíčová. V Google Chatu si můžete psát, posílat přílohy a tvořit místnosti, jak chcete. Videohovor s možností sdílet plochu založíte doslova na 2 kliky, kolegům pak jen pošlete odkaz k připojení.
Soubory dostupné kdykoli a odkudkoli
Používejte, uchovávejte a sdílejte své soubory na jednom zabezpečeném místě v Cloudu. Uložte si cokoli, třeba všechno. Přístup k souborům máte kdykoli a kdekoli z počítače i mobilu. Soubory můžete kdykoli nasdílet k náhledu či stažení.
G Suite v číslech
- 5 000 000 firem a 50 milionů uživatelů G Suite na celém světě.
- 99,9% dostupnost vašich dat i online kancelářských aplikací.
- 100% bezpečnost firemních dat a možnost zálohy přímo v cloudu.
- 66% úspora nákladů na IT a infrastrukturu oproti jiným řešením.
Co se na webináři dozvíte?
Na webináři si všechny nástroje G Suite (Dokumenty, Meet a Chat, Drive, Kalendář, Gmail) prakticky ukážeme. Na výběr jsou dokonce tři termíny (30. 3. 2020 od 15:00, 31. 3. 2020 od 13:00 a 1. 4. 2020 od 09:00). Svůj termín si vyberete při registraci.
- Představíme vám online aplikace G Suite.
- Ukážeme si, jak díky online dokumentům spolupracovat s týmem v reálném čase.
- Předvedeme si, jak pomocí jednoho kliknutí vytvoříme sdílenou kancelář.
- Zjistíte výhody sdílení a ukládání souborů v Cloudu.
- Vysvětlíme si nastavení online aplikací, a to včetně zabezpečení nebo archivace.
- Propojíme mezi sebou jednotlivé aplikace.
- Získáte tipy a doporučení pro používání G Suite.
Co budete potřebovat?
- Notebook s připojením k Wi-Fi.
- Založený účet na Googlu.
Jak bude webinář probíhat?
- Úvodních 45 minut - představení aplikace G Suite
- Zbývajících 45 minut - prostor pro vaše dotazy
O Honzovi Prokešovi
Průvodcem a lektorem v jedné osobě bude Jan Prokeš, kterého svět online aplikací zaujal natolik, že se implementacemi G Suite do firem zabývá již několik let. Honza se už 15 let točí kolem vývoje software a tvorby byznysu. Věnuje se řízení firmy, konzultacím kolem e-commerce projektů, interních procesů IT společností a nasazováním Atlassian nástrojů nejen v České republice, ale i ve světě.