O HONZOVI PROKEŠOVI
Workshopem vás provede Jan Prokeš, pro něhož se práce na vývoji software a tvorbě e-commerce projektů stala koníčkem. Více než patnáctileté zkušenosti s vedením počítačové firmy, programováním a konzultacemi v oblasti interních procesů IT představují přidanou hodnotu, kterou jako studenti rozhodně poznáte.
Co se na školení naučíte?
Ve workshopu Google Data Studio – jak prezentovat data a nezbláznit se z toho vám na praktických příkladech ukážeme, jak jednoduchým a efektivním nástrojem GDS je. Kromě toho se seznámíme s reportováním výsledků z nástrojů Google, ze sociálních sítí a tabulkových editorů. Vyzkoušíme si použití šablon, geografických map nebo grafů.
Co vás čeká a nemine?
- Seznámíte se s nástrojem Google Data Studio.
- Připravíte si Excel tabulku pro další úpravy a výstupy.
- Propojíme GDA s Google Analytics, Ads, Search Console.
- Nastavíte si možnosti datových spojení (časová, geografická a ekonomická data).
- Ukážeme si přednosti jednotlivých grafů (spojnicové, sloupcové, plošné, koláče).
- Z přednastavených Dashboardů si vytvoříte vlastní grafický výstup.
- Prozkoumáte připravené šablony.
- Naučíme se výstupy správně prezentovat.
Pro koho je školení vhodné?
- Pro majitele a provozovatele e-shopů, kteří chtějí mít přehled ve svých firemních datech.
- Pro analytiky a marketingové manažery hledající ideální nástroj pro reportování.
- Pro všechny ty, co se ztrácejí ve změti čísel a dat tabulkových editorů.
- Pro mediální a reklamní agentury pracující s výstupy z GA, Google Search Console, Facebooku, YouTube, Instagramu, Twitteru.
Co budete potřebovat?
- Notebook s připojením k Wi-Fi.
- Přístup k alespoň jednomu účtu Google Analytics a Google Ads.
Informace ke školení
- Co je v ceně: školení, občerstvení během školení
- Místo školení: Hubbr Coworking (Masarykova 2853, Havlíčkův Brod)
- Rozsah školení: začátek 12:30, konec 16:30
- Počet účastníků: minimálně 8, maximálně 12
- Parkování: Haškovy sady (parkoviště přes silnici)