O Jakubovi Čižmařovi
Více než 8 let se aktivně pohybuje ve světě internetového marketingu. Vzdělává se ve všech jeho oblastech, ale poslední 3 roky již řeší od rána do večera (někdy i v noci) jen a pouze e-mailové komunikace. Pro malé, střední i velké klienty. Internetovému marketingu se věnuje od roku 2008. Na vysoké škole jako svou bakalářskou práci prezentoval svůj e-book "Webové stránky snadno & bez znalostí", který se u tehdejší poroty setkal s tvrdým nárazem.
V roce 2011 vytvořil webové stránky PropagaceNaInternetu.cz a e-book nabídl za e-mail. Jeho webové stránky navštěvovaly tisíce lidí měsíčně a několik stovek lidí si stáhlo e-book a přihlásilo se k odběru e-mailů. Strávil 3 měsíce v USA, kde se mu podařilo setkat se svými idoly Patem Flynnem a Maren Kate. Po návratu pak jezdil na sraz Webtržníků (nyní NetSraz) a začal pořádat Ostravské Internet Marketing Srazy. V dnešní době se věnuje už jen a pouze e-mail marketingu. Jeho školením a kurzy již prošly stovky lidí, malé, střední i velké firmy.
- Jakub Čižmař - 6 jednoduchých akčních kroků k lepšímu e-malingu - 30 min. přednáška
- Jakub Čižmař - Jak dělat e-mail marketing efektivněji? - 30 min. rozhovor
Zajímavosti o e-mail marketingu
- Na každý jeden dolar, investovaný do e-mail marketingu, je návratnost 44,25 dolarů.
- 44 % odběratelů e-mailů udělalo za poslední rok alespoň jeden nákup na základě propagačního e-mailu.
- 7 z 10 odběratelů použilo v posledním týdnu kupón nebo slevu z propagačního e-mailu.
- 82 % lidí potvrdilo, že otevírají e-maily s obchodním sdělením.
Zdroj: 25 Mind Blowing Facts about E-mail marketing - Salesforce.com
Co se na školení naučíte?
Přestaňte štvát své odběratele. Neposílejte nudné, nezacílené a nezajímavé e-maily. Dělejte to lépe - na školení si ukážeme, jak na to!
- Co a k čemu e-mailing je a není a jak jej dělat legálně?
- Co je k zavedení e-mailingu potřeba?
- Jak sbírat e-mailové kontakty, jak je segmentovat a jak s nimi komunikovat?
- Jak využít na maximum výhody automatické komunikace?
- Jak e-mailing propojit s ostatními kanály?
- Největší chyby v e-mailingu a jak se jim vyhnout.
- Jak si vybrat nástroj pro e-mail marketing?
- Praktické postupy, které budete moci ihned zavést.
- Pokročilé strategie, které vaše konkurence nezná a nepoužívá.
Pro koho je školení vhodné?
- Pro provozovatele e-shopů.
- Pro marketingové specialisty.
- Pro začátečníky i pokročilé.
- Pro ty, kteří to myslí s e-mail marketingem vážně.
- Pro ty, kteří si váží svých zákazníků, chtějí je poznat (nebo je znají) a chtějí se o ně dobře starat.
Informace ke školení
- Co je v ceně: školení, občerstvení během dne, oběd a pracovní materiály
- Místo školení: Hubbr Coworking (Masarykova 2853, Havlíčkův Brod)
- Rozsah školení: začátek 9:30, konec 16:30
- Počet účastníků: minimálně 10, maximálně 12
- Parkování: Haškovy sady (parkoviště přes silnici)
- Školení pořádáme formou otevřeného termínu. Školení se uskuteční, jakmile budeme mít minimální počet účastníků. Pokud se chcete zúčastnit, stačí se přihlásit, termín domluvíme.
Hodnocení účastníků
Asi jsem nebyl na žádném školení, ze kterého bych si odnesl víc praktických poznatků, které hned mohu nasadit do praxe jak u klientů, tak u svých vlastních projektů. Pokud na školení e-mailingu, tak k Jakubovi.
komart.cz
E-mail marketingu pro naše klienty se věnujeme se slušnými výsledky už od roku 2012. Přesto jsme cítili, že se z něj dá dostat víc. Školení s Jakubem nám pomohlo právě v tom důležitém: Ujasnili jsme si, jak rozšířit náš dost úspěšný newsletter broadcasting na skutečný e-mail marketing a jak to celé propojit s Facebookem v nový produkt, se kterým zatím u nás a asi ani jinde nikdo nevyšel. Jakub je skutečný odborník a zapálený nadšenec e-mail marketingu.
INT, s. r. o.
Jakub nám výrazně pomohl k profesionalizaci naší automatické emailové komunikace. Nyní jsou naše kampaně osobitější, přirozenější a u uživatelů mají velmi pozitivní odezvu.
PestryJidelnicek.cz
Jakub je profesionál, jeho představení dávalo logiku a mnoho pouze důležitých informací. Za sebe mohu sdělit pouze slova uznání a chvály, pamatuji si to důležité a fakt, že jsem na konci školení při finálovém vyjádření řekl, že si odnáším pocit, že mě čeká spousta práce, znamenalo, že jsem získal nové podněty a že už vím, jak na to :-).
Autodrom.cz