Logo Toggle
Logo Toggle
  • Úvod
  • Členství
  • Zasedačky
  • Pronájem kanceláří
  • Akce
  • Hubbr Lab
  • Služby
    • Virtuální asistentka
    • Podnikatelské centrum
  • O hubbru
    • Prohlídka
    • Coworkeři
    • Naše mise
    • Blog
    • Markethink Day
    • Developer Day
  • Kontakt

Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

Většina firem dělá e-mail marketing zastaralým a neefektivním způsobem. Posílají nudné newslettery, které spíše obtěžují, než aby se na ně odběratelé těšili. Přijďte se naučit, jak nad e-mail marketingem přemýšlet a jak jej dělat tak, aby vaše e-maily odběratele bavily a aby také lépe prodávaly. Jakub proškolil přes 200 klientů. Do Hubbru za námi přijede až z Ostravy.

Školení: Jak na efektivní e-mail marketing
Jakub Čižmař
Jakub Čižmař

www.jakubcizmar.cz

Otevřený termín
Školení se uskuteční, jakmile budeme mít minimální počet účastníků. Pokud se chcete zúčastnit, stačí se přihlásit, termín domluvíme.
3/12 (min. 10)
3 000 KčPřihlásit se
pro členy od 2 550 Kč 
2 850 Kč sleva 5% pro měsíční omezené tarify
2 700 Kč sleva 10% pro měsíční neomezené členství
2 550 Kč sleva 15% pro měsíční neomezené VIP členství
Záruka vrácení peněz!
Sdílet

O Jakubovi Čižmařovi

Více než 8 let se aktivně pohybuje ve světě internetového marketingu. Vzdělává se ve všech jeho oblastech, ale poslední 3 roky již řeší od rána do večera (někdy i v noci) jen a pouze e-mailové komunikace. Pro malé, střední i velké klienty. Internetovému marketingu se věnuje od roku 2008. Na vysoké škole jako svou bakalářskou práci prezentoval svůj e-book "Webové stránky snadno & bez znalostí", který se u tehdejší poroty setkal s tvrdým nárazem.

V roce 2011 vytvořil webové stránky PropagaceNaInternetu.cz a e-book nabídl za e-mail. Jeho webové stránky navštěvovaly tisíce lidí měsíčně a několik stovek lidí si stáhlo e-book a přihlásilo se k odběru e-mailů. Strávil 3 měsíce v USA, kde se mu podařilo setkat se svými idoly Patem Flynnem a Maren Kate. Po návratu pak jezdil na sraz Webtržníků (nyní NetSraz) a začal pořádat Ostravské Internet Marketing Srazy. V dnešní době se věnuje už jen a pouze e-mail marketingu. Jeho školením a kurzy již prošly stovky lidí, malé, střední i velké firmy.

  • Jakub Čižmař - 6 jednoduchých akčních kroků k lepšímu e-malingu - 30 min. přednáška
  • Jakub Čižmař - Jak dělat e-mail marketing efektivněji? - 30 min. rozhovor

Zajímavosti o e-mail marketingu

  • Na každý jeden dolar, investovaný do e-mail marketingu, je návratnost 44,25 dolarů.
  • 44 % odběratelů e-mailů udělalo za poslední rok alespoň jeden nákup na základě propagačního e-mailu.
  • 7 z 10 odběratelů použilo v posledním týdnu kupón nebo slevu z propagačního e-mailu.
  • 82 % lidí potvrdilo, že otevírají e-maily s obchodním sdělením.

Zdroj: 25 Mind Blowing Facts about E-mail marketing - Salesforce.com

Co se na školení naučíte?

Přestaňte štvát své odběratele. Neposílejte nudné, nezacílené a nezajímavé e-maily. Dělejte to lépe - na školení si ukážeme, jak na to!

  • Co a k čemu e-mailing je a není a jak jej dělat legálně?
  • Co je k zavedení e-mailingu potřeba?
  • Jak sbírat e-mailové kontakty, jak je segmentovat a jak s nimi komunikovat?
  • Jak využít na maximum výhody automatické komunikace?
  • Jak e-mailing propojit s ostatními kanály?
  • Největší chyby v e-mailingu a jak se jim vyhnout.
  • Jak si vybrat nástroj pro e-mail marketing?
  • Praktické postupy, které budete moci ihned zavést.
  • Pokročilé strategie, které vaše konkurence nezná a nepoužívá.

Pro koho je školení vhodné?

  • Pro provozovatele e-shopů.
  • Pro marketingové specialisty.
  • Pro začátečníky i pokročilé.
  • Pro ty, kteří to myslí s e-mail marketingem vážně.
  • Pro ty, kteří si váží svých zákazníků, chtějí je poznat (nebo je znají) a chtějí se o ně dobře starat.

Informace ke školení

  • Co je v ceně: školení, občerstvení během dne, oběd a pracovní materiály
  • Místo školení: Hubbr Coworking (Masarykova 2853, Havlíčkův Brod)
  • Rozsah školení: začátek 9:30, konec 16:30
  • Počet účastníků: minimálně 10, maximálně 12
  • Parkování: Haškovy sady (parkoviště přes silnici)
  • Školení pořádáme formou otevřeného termínu. Školení se uskuteční, jakmile budeme mít minimální počet účastníků. Pokud se chcete zúčastnit, stačí se přihlásit, termín domluvíme. 

 

Hodnocení účastníků

Asi jsem nebyl na žádném školení, ze kterého bych si odnesl víc praktických poznatků, které hned mohu nasadit do praxe jak u klientů, tak u svých vlastních projektů. Pokud na školení e-mailingu, tak k Jakubovi.

Hubbr
Martin Kolčaba

komart.cz

E-mail marketingu pro naše klienty se věnujeme se slušnými výsledky už od roku 2012. Přesto jsme cítili, že se z něj dá dostat víc. Školení s Jakubem nám pomohlo právě v tom důležitém: Ujasnili jsme si, jak rozšířit náš dost úspěšný newsletter broadcasting na skutečný e-mail marketing a jak to celé propojit s Facebookem v nový produkt, se kterým zatím u nás a asi ani jinde nikdo nevyšel. Jakub je skutečný odborník a zapálený nadšenec e-mail marketingu.

Hubbr
Milan Tříska

INT, s. r. o.

Jakub nám výrazně pomohl k profesionalizaci naší automatické emailové komunikace. Nyní jsou naše kampaně osobitější, přirozenější a u uživatelů mají velmi pozitivní odezvu.

Hubbr
František Szabó

PestryJidelnicek.cz

Jakub je profesionál, jeho představení dávalo logiku a mnoho pouze důležitých informací. Za sebe mohu sdělit pouze slova uznání a chvály, pamatuji si to důležité a fakt, že jsem na konci školení při finálovém vyjádření řekl, že si odnáším pocit, že mě čeká spousta práce, znamenalo, že jsem získal nové podněty a že už vím, jak na to :-).

Hubbr
Václav Soukup

Autodrom.cz

Ať vám něco neuteče
Kontakt Nechte si od nás platit Obchodní podmínky Zpracování osobních údajů
Naši partneři
Slušná firma KomTeSa spol. s r.o. Ergotep, družstvo invalidů