Logo Toggle
Logo Toggle
  • Úvod
  • Členství
  • Zasedačky
  • Pronájem kanceláří
  • Akce
  • Hubbr Lab
  • Služby
    • Virtuální asistentka
    • Podnikatelské centrum
  • O hubbru
    • Prohlídka
    • Coworkeři
    • Naše mise
    • Blog
    • Markethink Day
    • Developer Day
  • Kontakt

Školení: Jak vyhodnocovat data v Google Analytics

Co neměříte, to také neřídíte. A v online marketingu toto platí dvojnásob. Jedním z nástrojů, jak kampaně na internetu vyhodnotit je Google Analytics. Ačkoliv je nástroj zdarma nabízí velmi široké a snadné možnosti vyhodnocení, ale většina uživatelů je nevyužívá, a tak nedokáže říci, které kampaně fungují a měly by mít více rozpočtu a které naopak nefungují a měly by být zastaveny. Aktuálně pracuji s cca 130 účty Google Analytics a pomohu vám správně vyhodnotit kampaně i ve vašem odvětví.

Školení: Jak vyhodnocovat data v Google Analytics
Michal Blažek
Michal Blažek

www.marketingmakers.net

Otevřený termín
Školení se uskuteční, jakmile budeme mít minimální počet účastníků. Pokud se chcete zúčastnit, stačí se přihlásit, termín domluvíme.
1/12 (min. 5)
3 000 KčPřihlásit se
pro členy od 2 550 Kč 
2 850 Kč sleva 5% pro měsíční omezené tarify
2 700 Kč sleva 10% pro měsíční neomezené členství
2 550 Kč sleva 15% pro měsíční neomezené VIP členství
Záruka vrácení peněz!
Sdílet

O Michalu Blažkovi

Michal je spolumajitelem společnosti Marketing Makers a specialistou na webovou analytiku a online marketingovou automatizaci. Jeho osobní motto zní: Co neměříš, neřídíš. Věří, že PPC propagace i
analytika může posloužit malým, středním i největším firmám. Z malých firem dokázal například získat nové návštěvníky pro Restauraci U Cvrků v Orlíku nad Vltavou, kdy se díky reklamě povedlo přilákat do restaurace hosty z cca 1.5 km vzdáleného zámku. Ze středních klientů, společnost Czech-us se za cca 6 let spolupráce vypracovala na jednoho z největších poskytovatelů pracovních a studijních pobytů v ČR. Z větších klientů se Michalovi povedlo rozjet výkonnostní marketing v poradenské společnosti RSM nebo zoptimalizovat marketingové feedy a webovou analytiku eshopu Answear, což vedlo k výrazně lepším výsledkům kampaní. Za svůj největší lektorský úspěch považuje lektorování 14denního kurzu European Summer School, kdy studenti z celého světa přijedou do Prahy a učí se online marketing.

Více referencí naleznete na webu MarketingMakers.net nebo na LinkedIn profilu.

Co se na školení naučíte?

Přestaňte dělat kampaně naslepo a úpravy webu dle svého pocitu. Opravdu začněte měřit a vyhodnocovat a mějte data pro své závěry.

  • Jak se orientovat v Google Analytics?
  • Jak určit, kdo je můj návštěvník a zákazník?
  • Odkud chodí kvalitní návštěvníci?
  • Jakých kampaní a odkazů bych se měl naopak vzdát?
  • Jak získat údaje pro optimalizaci webu?
  • Jak připravit vyhodnocení elektronického obchodu?

Pro koho je školení vhodné?

  • Pro marketingové manažery.
  • Pro majitele menších a středních firem.
  • Pro copywritery nebo social media manažery.
  • Pro vývojáře webových stránek.

Informace ke školení

  • Co je v ceně: školení, občerstvení během dne, oběd a pracovní materiály
  • Místo školení: Hubbr Coworking (Masarykova 2853, Havlíčkův Brod)
  • Rozsah školení: začátek 9:30, konec 16:00
  • Počet účastníků: minimálně 5, maximálně 12
  • Parkování: Haškovy sady (parkoviště přes silnici)
  • Školení pořádáme formou otevřeného termínu. Školení se uskuteční, jakmile budeme mít minimální počet účastníků. Pokud se chcete zúčastnit, stačí se přihlásit, termín domluvíme. 

 

Ať vám něco neuteče
Kontakt Nechte si od nás platit Obchodní podmínky Zpracování osobních údajů
Naši partneři
Slušná firma KomTeSa spol. s r.o. Ergotep, družstvo invalidů