Po založení Developer Day, konference, kde si na své přijdou vývojáři, jsme si řekli, že skupinu byznysáků, online markeťáků a e-shopařů nelze zanedbávat. Slovo dalo slovo a na světě byla další konference, tentokrát s názvem Markethink Day. A na to, že to byl první ročník, jsme nadšení. A nadšení (podle zpětné vazby) byli i účastníci. A to hlavně z hostů. Dokonce nám i vyčetli, že jsme moc levní. No není to marketingový sen?!
O ročníku 2019
Jak už zaznělo, Markethink Day vznikl pro online markeťáky, zaměstnance a majitele e-shopů, firemní markeťáky i podnikatele. Zkrátka pro všechny, koho zajímá svět (nejen) online marketingu, budování brandu, PPCéček a všech dalších odnoží marketingu. A přesně takový byl první ročník, prostě multižánr. Patřičnou úroveň mu dali hlavně luxusní hosté, kteří přijali pozvání a přijeli nám něco říct. Za zmínku stojí všichni, ale vypíchneme třeba brandového mága Karla Novotného, specialistu na zákaznickou péči Mária Roženského nebo třeba Radima Stezku z Queens.cz, předního e-shopu na poli streetwearu. Obrovskou radost nám udělal zájem o akci a chvála na vybraná témata. Údajně vůbec nebylo na škodu, že jsme se ráno věnovali brandu a copywritingu a odpoledne Google Analytics a konverznímu poměru. Až na pár organizačních přešlapů byla zpětná vazba vážně chlácholající. A nám to tak dává pocit, že to musíme udělat příští rok znovu. Tak snad to klapne! A díky moc, vám i řečníkům!
Co se povedlo
- sestavit pestrý program, ve kterém figurovali i špičky českého marketingu
- skvělá a uvolněná atmosféra na místě
- super zpětná vazba a ohlasy, že by se Markethink Day měl stát tradicí
- na Vysočinu údajně nadprůměrná kvalita přednášek
- afterparty
- zpracovat záznamy všech přednášek bez technických problémů
Co zlepšit
- dodržovat časový line-up, trochu to ulítlo
- vychytat organizaci na místě (úvod, představení, ukončení)
- oběd
- lepší kafe
Speakeři
- Karel Novotný - Brand jako cesta do business Vysočiny
- Radim Stezka (Queens.cz) - Influencer marketing jako součást marketingového mixu
- Mario Roženský - Jak na skvělou zákaznickou péči
- Michal Blažek - Super jednoduché přehledy v GA, které pomohou řídit web nebo e-shop
- Martin Prokeš - Copywriting bez předehry
- Jaroslav Salva - Jak spolu souvisí obchod a marketing?
- Jan Prokeš - Máte v mozku nákupní tlačítko?
- Pavel Tlapák - Jak začít s optimalizací konverzního poměru webu?
- Klára Mouchová - Je organický dosah na Facebooku mrtvý?