Provozovatel
Hubbr, coworking Havlíčkův Brod, z.ú., Masarykova 2853, 580 01 Havlíčkův Brod, IČO: 05719828 je provozován společností KomTeSa spol. s.r.o., Masarykova 2853, 580 01 Havlíčkův Brod, IČO: 45535663 v zastoupení jednatelem Janem Prokešem.
Vymezení pojmů
- Coworkingové centrum Hubbr, coworking Havlíčkův Brod, z.ú. - dále jen Hubbr je společný pracovní prostor, ve kterém mohou jeho členové realizovat své nápady, navazovat nové kontakty, sdílet své znalosti a v klidu zde pracovat.
- Člen - fyzická nebo právnická osoba, využívající služeb Hubbru na základě jím zvoleného tarifu.
- Tarif - zvolený počet hodin k využívání služeb Hubbru a tomu odpovídající výše poplatku.
- Poplatek - měsíčně fakturovaná částka za využití služeb Hubbru.
Využívání služeb
Zaplacením poplatku získává zákazník možnost navštěvovat Hubbr po dobu mu určenou zvoleným tarifem. Tarif je určen vždy pro jednu osobu a není možné ho sdílet s více lidmi. Zákazník je povinen vést si evidenci hodin, které tráví v Hubbru a při překročení zvoleného tarifu nahlásit tuto skutečnost provozovateli. Aktuální nabízené tarify jsou zveřejněné na webových stránkách www.hubbr.cz/clenstvi.
Služby coworkingu
Otevírací doba Hubbru je 8:00-16:30 každý všední den. Členovi je umožněn vstup do Hubbru v rozsahu odpovídajícím jeho tarifu prostřednictvím vstupního čipu, který obdrží oproti vratné záloze 100 Kč při podpisu těchto obchodních podmínek.
Členské tarify a ceník
Člen využívá svá členská práva zejména přístupem do prostor Hubbru a možností využití doplňkových služeb v rozsahu dle jím zvoleného členského tarifu. Každý z tarifů obsahuje řadu členských výhod. Výhody jednotlivých členství se liší podle zvoleného tarifu, specifikace těchto výhod jsou dostupné na www.hubbr.cz/clenstvi.
- karta pro vstup 24/7 mimo otevírací dobu
- zlevněné pronájmy zasedaček pro vlastní akce
- % sleva na placené Hubbr akce
- stránky k tisku
- kancelářské vybavení
- možnost zřízení sídla firmy
- možnost umístění poštovní schránky
- osobní uzamykatelná skříňka
Jednotlivé tarify
- 10 hodin - umožňuje členovi využívat prostory Hubbru kdykoli v rozsahu max. 10 hodin a využívat výhody členství.
- 30 hodin - umožňuje členovi využívat prostory Hubbru kdykoli v rozsahu max. 30 hodin a využívat výhody členství.
- 60 hodin - umožňuje členovi využívat prostory Hubbru kdykoli v rozsahu max. 60 hodin a využívat výhody členství.
- 100 hodin - umožňuje členovi využívat prostory Hubbru kdykoli v rozsahu max. 100 hodin a využívat výhody členství.
- Neomezeně - umožňuje členovi využívat prostory Hubbru kdykoli neomezeně a využívat veškeré výhody členství.
Ostatní podmínky členství
Člen má nárok na vlastní pracovní místo ve vymezeném prostoru pro tyto potřeby. Zvolený tarif je určen vždy pro jednu osobu a není možné ho sdílet s více lidmi. Počet nevyčerpaných hodin v rámci aktuálního měsíce se do dalšího měsíce nepřevádí. Přečerpané hodiny nad rámec zvoleného tarifu daného měsíce budou zpoplatněny (buďto hodinovou sazbou, nebo dojde k navýšení tarifu, podle toho, co je pro člena výhodnější).
Ceny jednotlivých tarifů, doplňkových služeb a pronájmů prostor jsou uvedeny v ceníku Hubbru uveřejněném na internetových stránkách www.hubbr.cz/pronajem. Tarify je možné změnit (nebo i ukončit) obratem při obdržení faktury na další měsíc. Změna se provádí telefonicky +420 725 573 419 nebo zasláním e-mailu na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. či Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Každý člen má právo si do prostor Hubbru přivést svého kolegu, zákazníka nebo partnera za účelem konzultace, schůzky či porady, přičemž přebírá veškerou zodpovědnost za jeho chování v prostorách Hubbru.
Fakturace a placení
Člen je povinen platit poplatek za využité služby Hubbru na základě vystavené faktury. Platba probíhá převodem na účet Hubbru uvedeným na vystavené faktuře, kdy číslo faktury je zároveň variabilním symbolem platby. Zvolený tarif je vždy fakturován předpisem platby na následující měsíc. Při neuhrazení vystavené faktury za dodané služby, bude členovi znemožněn přístup do prostor Hubbru.
Práva a povinnosti člena
Člen je oprávněn
- čerpat vybrané služby v závislosti na členském tarifu,
- navštěvovat Hubbr kdykoli potřebuje (provoz 24/7),
- pokud je volná zasedací místnost (malá i velká) a není rezervace, člen je oprávněn ji využít pro soukromí hovor, skype meeting nebo schůzku. Nikoli však pro komerční (či několikahodinovou) akci. V tomto případě člen musí provést rezervaci předem a zaplatit cenu dle členského ceníku,
- využívat veškeré vybavení a zázemí, které Hubbr svým členům nabízí,
- konzumovat za členskou cenu (10 Kč) kávu a jiné nápoje a občerstvení,
- využívat wifi síť, přičemž se vyvarovat stahování nelegálního obsahu nebo jejímu zahlcení,
- být včas a vhodným způsobem informován o změně členských tarifů,
- čerpat vybrané služby v závislosti na tarifu,
- využívat veškeré vybavení, které Hubbr svým zákazníkům nabízí,
- oproti vratné záloze 100 Kč získat přístupovou kartu.
Člen je povinen
- řádně a včas hradit své závazky vůči Hubbru,
- dodržovat tyto Všeobecné obchodní podmínky,
- dodržovat a respektovat pokyny obsluhujícího personálu,
- poskytovat všechny potřebné informace pro náležité poskytování služeb,
- zdržet se jakýchkoliv činností, které by narušovaly fungování konceptu Hubbru nebo činnosti ostatních členů,
- přiměřeně chránit své osobní věci v prostorách Hubbru,
- počínat si tak, aby nevznikla škoda na zdraví nebo na majetku třetích osob a neprodleně informovat o hrozících škodách,
- člen je odpovědný za jakoukoliv škodu, kterou utrpí Hubbr v důsledku porušení výše uvedených povinností,
- při ukončení využívání služeb Hubbru vrátit vstupní kartu, a následně bude vrácena záloha ve výši 100 Kč.
Omezení odpovědnosti Hubbru
Člen bere výslovně na vědomí, že provozovatel Hubbru nenese jakoukoliv odpovědnost za:
- škodu jemu způsobenou jednáním ostatních členů Hubbru a třetích stran,
- jednání třetích stran, které znemožní nebo zpozdí poskytování služeb členovi (výpadek proudu apod.),
- ztrátu nebo zničení věcí člena, které zanechal v prostoru Hubbru,
- ztrátu výnosů, obchodních příležitostí, zisků, ani za jiné související ztráty vzniklé jednáním člena.
Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit provozování Hubbru v případě nedostatku finančních prostředků na úhradu nákladů spojených s provozováním. V takovémto případě o této skutečnosti člena včas informuje a domluví se na vzájemném vyrovnání.
Ochrana informací
Veškeré důvěrné informace, které člen poskytne provozovateli, se považují za přísně důvěrné. Provozovatel se zavazuje udržovat tyto údaje v tajnosti a nevyužít je k jinému účelu, než ke kterému byly poskytnuty. Porušením této povinnosti vzniká zákazníkovi nárok požadovat po provozovateli náhradu způsobené škody.
Ostatní ujednání
Hubbr si vyhrazuje právo jednostranně měnit tyto obchodní podmínky. V takovém případě informuje členy minimálně jeden měsíc dopředu o plánované změně. Smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem, zákonem č. 89/2012 Sb. v platném znění. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2018.
Souhlas s dodržováním podmínek
Já, titul ............... jméno ........................................................... příjmení .................................................................... ulice ...................................................................
město .......................................................................... PSČ ........................... mobil ....................................... e-mail .............................................................................
název společnosti .......................................................................................................... IČO .............................. DIČ ......................................
předmět činnosti ............................................................................................................................... zvolený tarif ...................................................................................
jak jsi se o nás dozvěděl? ..................................................................................................................................................................................
Svým podpisem stvrzuji, že budu dodržovat výše uvedené obchodní podmínky. Zároveň souhlasím se zpracováním osobních údajů ve smyslu zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zároveň souhlasím s pořizováním fotodokumentace a videí z prostoru Hubbru a z pořádaných akcí a jejich využití k marketingovým účelům. Provozovatel se zavazuje citlivě zpracovávat osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, adresa, telefon, e-mail, informace o podnikání. Tyto údaje budou použity výhradně pro vlastní evidenci a statistiku s cílem neustálého zkvalitňování služeb provozovatelem Hubbru. Souhlasím s uvedením informací o mé činnosti na internetových stránkách Hubbr a na členské zdi v prostorech: ano x ne
V Havlíčkově Brodě dne: ................................. Člen: ............................................................ Provozovatel: .......................................................