O Josefu Řezníčkovi
Josef založil agenturu Včeliště.cz a stará se o jeho chod a růst. Věnuje se především prezentaci společnosti na veřejnosti, obsahovému marketingu pro Včeliště a vede vzdělávací oddělení firmy.
Ve spolupráci s nakladatelstvím Computer Press napsal knížku Obsahový marketing: Nakrmte internet svým obsahem, je autorem video tréninku SEOŠkola.cz a dalších vzdělávacích publikací a materiálů.
- Josefuv trénink obsahové marketingu - MarketingObsahem (videoseriál)
- Projekt CopyVčelka.cz - profesionální copy texty na míru za tarif
- Projekt DesignVčelka.cz - profesionální grafické služby na míru za tarif
O Včeliště.cz
Včeliště.cz je specializovaná internetová marketingová agentura. Za úspěchem Včeliště.cz a také mnohých jeho klientů stojí obsahový marketing. Proto se rozhodli aplikovat tento úspěšný koncept v práci pro jejich klienty a představit jim nový způsob efektivního marketingu na internetu.
Včeliště má na svědomí více než 2500 napsaných článků, 560 zpracovaných e-mailů a přes 45 e-booků.
O čem to bude?
Všichni pořád slýcháváme, že obsah je v marketingu důležitý, málokomu však funguje. Jak s obsahovým marketingem začít a uspět. Čemu se vyvarovat, co funguje a co ne?
Obsahový marketing má za cíl dosahnout marketingových cílů pomocí obsahu. Obsahu, který cílové publikum vzdělá, informuje, nebo pobaví. Často vyskytuje v podobě blogů a článků, videí, e-mailů, elektronických publikací a případových studií ke stažení, obsahu na sociálních sítích, podcastů a dalších forem obsahu.
Pomocí obsahového marketingu si může firma vybudovat dlouhodobou konkurenční výhodu a získávat každý den nové zákazníky. Jeho hlavní výhodou je nízko nákladovost a dlouhodobost.
Ty si k naší značce poté tvoří vztah a vrací a stávají se z nich zákazníci.
Co se dozvíte
- Základy obsahového marketingu v 5 minutách
- Jak oslovit zákazníka ještě předtím, než si uvědomí, že chce nakoupit
- Obsahová strategie a jak na ní
- Klíčová čtyřka: Cíl, Téma, Propagace a měření
- Nejčastější chyby, na kterých obsahový marketing ztroskotá
- Příklad: Jak dostat i obyčejný e-shop mezi největší na trhu