Logo Toggle
Logo Toggle
  • Úvod
  • Členství
  • Zasedačky
  • Pronájem kanceláří
  • Akce
  • Hubbr Lab
  • Služby
    • Virtuální asistentka
    • Podnikatelské centrum
  • O hubbru
    • Prohlídka
    • Coworkeři
    • Naše mise
    • Blog
    • Markethink Day
    • Developer Day
  • Kontakt

Jak z nuly rozjet obsahový marketing a uspět

Všichni pořád slýcháváme, že obsah je v marketingu důležitý, málokomu však funguje. Jak s obsahovým marketingem začít a uspět. Čemu se vyvarovat. Co funguje a co ne? Dělat obsahový marketing znamená vytvářet obsah, který vaši posluchači budou sdílet a bude pro ně buď užitečný, naučný nebo je pobaví. Kvalitní obsah některé z nich přitáhne a začnou se o vaši firmu zajímat podrobněji. Z nich se poté můžou stát zákazníci. Díky tomu, že zveřejňujete kvalitní obsah si budujete už předem konkurenční výhodu. Zákazníci vás znají, věří vám a mají vás rádi.

Jak z nuly rozjet obsahový marketing a uspět
Josef Řezníček
Josef Řezníček

Včeliště.cz

čt 5. 10. 2017, 18:00 - 20:00
15/25
pro členy od 85 Kč předprodej, 128 Kč na místě 
95 Kč předprodej, 142 Kč na místě sleva 5% pro měsíční omezené tarify
90 Kč předprodej, 135 Kč na místě sleva 10% pro měsíční neomezené členství
85 Kč předprodej, 128 Kč na místě sleva 15% pro měsíční neomezené VIP členství
Sdílet

O Josefu Řezníčkovi

Josef založil agenturu Včeliště.cz a stará se o jeho chod a růst. Věnuje se především prezentaci společnosti na veřejnosti, obsahovému marketingu pro Včeliště a vede vzdělávací oddělení firmy.

Ve spolupráci s nakladatelstvím Computer Press napsal knížku Obsahový marketing: Nakrmte internet svým obsahem, je autorem video tréninku SEOŠkola.cz a dalších vzdělávacích publikací a materiálů.

  • Josefuv trénink obsahové marketingu - MarketingObsahem (videoseriál)
  • Projekt CopyVčelka.cz - profesionální copy texty na míru za tarif
  • Projekt DesignVčelka.cz - profesionální grafické služby na míru za tarif

O Včeliště.cz

Včeliště.cz je specializovaná internetová marketingová agentura. Za úspěchem Včeliště.cz a také mnohých jeho klientů stojí obsahový marketing. Proto se rozhodli aplikovat tento úspěšný koncept v práci pro jejich klienty a představit jim nový způsob efektivního marketingu na internetu.

Včeliště má na svědomí více než 2500 napsaných článků, 560 zpracovaných e-mailů a přes 45 e-booků.

O čem to bude?

Všichni pořád slýcháváme, že obsah je v marketingu důležitý, málokomu však funguje. Jak s obsahovým marketingem začít a uspět. Čemu se vyvarovat, co funguje a co ne?

Obsahový marketing má za cíl dosahnout marketingových cílů pomocí obsahu. Obsahu, který cílové publikum vzdělá, informuje, nebo pobaví. Často vyskytuje v podobě blogů a článků, videí, e-mailů, elektronických publikací a případových studií ke stažení, obsahu na sociálních sítích, podcastů a dalších forem obsahu.

Pomocí obsahového marketingu si může firma vybudovat dlouhodobou konkurenční výhodu a získávat každý den nové zákazníky. Jeho hlavní výhodou je nízko nákladovost a dlouhodobost.

Ty si k naší značce poté tvoří vztah a vrací a stávají se z nich zákazníci.

Co se dozvíte

  • Základy obsahového marketingu v 5 minutách
  • Jak oslovit zákazníka ještě předtím, než si uvědomí, že chce nakoupit
  • Obsahová strategie a jak na ní
  • Klíčová čtyřka: Cíl, Téma, Propagace a měření
  • Nejčastější chyby, na kterých obsahový marketing ztroskotá
  • Příklad: Jak dostat i obyčejný e-shop mezi největší na trhu

 

Ať vám něco neuteče
Kontakt Nechte si od nás platit Obchodní podmínky Zpracování osobních údajů
Naši partneři
Slušná firma KomTeSa spol. s r.o. Ergotep, družstvo invalidů