O Lukášovi Dubinovi
Lukáš je UX designer na volné noze se zaměřením na zvyšování výkonu e-shopů. E-shopy navrhuje s ohledem na uživatelský prožitek tak, aby na nich návštěvníci jednoduše našli všechny informace a snadno provedli požadované akce. Při práci vychází z uživatelského testování, výzkumů, datové analytiky, svých zkušeností a selského rozumu.
Ve vlastním projektu se věnuje TRX
Kromě svých klientů v e-commerce pomáhá i dalším tisícům lidem k lepšímu životnímu stylu a zdravému pohybu. Je certifikovaný trenér funkčního tréninku a zakladatel magazínů a webů o závěsném tréninku TRX, které měsíčně inspirují více než 100 000 čtenářů v ČR i zahraničí.
- v oboru e-commerce se pohybuje přes 10 let
- má zkušeností s projekty nejrůznějšího charakteru a z širokého spektra oborů
- spolupracuje s předními společnostmi v e-commerce - pomáhá zlepšovat nejen e-shopy, ale i celá technická řešení, na kterých e-shopy běží
- jeden z hlavních zdrojů poznání jsou jeho vlastní projekty, na kterých vše testuje.
O čem to bude
Realizace e-shopu je podobná stavbě domu. Pokud si pozvete instalatéra, pravděpodobně vám nepostaví celý dům. Potřebujete architekta, který vám dům navrhne tak, abyste se v něm cítili dobře, s ohledem na pozemek, lokalitu a finanční rozpočet. Projektant navrhne technologický postup a nakreslí plán všech činností. Stavební firma nebo parta šikovných řemeslníků podle plánu dům postaví. Stavební dozor všechny kroky kontroluje a v případě potřeby upozorní na vzniklé problémy. Podobný proces platí i při tvorbě webu či e-shopu.
Ale bohužel...
Často se ale e-shopy realizují tak, že se jejich návrhu ujme pouze grafik nebo programátor. Výsledkem je pak nefunkční e-shop, překročený rozpočet a nedodržený termín. Na reálných příkladech si krok po kroku prakticky ukážeme, jak má vypadat průběh tvorby e-shopu. Na co se zaměřit, jak zapojit majitele e-shopu i samotné zákazníky, aby se projekt vydal správným směrem, lépe fungoval a více vydělával.
Dozvíte se
- jak probíhá proces návrhu a redesignu e-shopu
- jaké informace je nutné definovat na začátku procesu
- jak zjistit potřeby zákazníků a pracovat s nimi?
- kdo všechno vstupuje pro procesu tvorby e-shopu.
- analýza konkurence - jaké nástroje použít a co všechno sledovat?
- důležité prvky na webu
- co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr?
- jak měřit a vyhodnocovat?
- jak efektivně komunikovat a předcházet krizovým situacím
- praktické příklady: data, čísla, faily a úspěchy
Přednáška je pro
- majitele a provozovatele e-shopů
- agentury a freelancery, kteří se podílejí na tvorbě e-shopů
- developery a poskytovatelé tech. řešení
- všechny, kteří přemýšlejí o založení vlastního e-shopu