O Elišce Vyhnánkové
Předávání znalostí a zkušeností je Eliščina vášeň i zábava. S koncem roku 2019 měla za sebou 607 firemních či veřejných seminářů pro 7234 spokojených posluchačů. Živí se jako konzultantka v oboru sociálních médií. Nabízí poradenství a odborně vedená školení využití sociálních sítí Facebook, Twitter, LinkedIn aj. ve firmách i pro jednotlivce. Svým klientům předává znalosti z dlouholeté praxe. Měla tu čest pracovat pro společnosti RENOMIA, Prague.eu, CzechTourism, Člověk v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká spořitelna, 02 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy, Charita Česká republika, ČSOB a další. V říjnu 2019 společně s kolegyní Michelle Losekoot vydala knižní bestseller Jak na sítě. Pravidelně přednáší a publikuje na odborných serverech (TyInternety, Lupa, Mediaguru a další). Rozesílá také populární emailové aktuality ze světa sociálních médií, jejichž odběr si můžete přihlásit přímo zde. Ve volném čase je hlavně geekem s láskou k filmům, seriálům, knihám ... speciálně těm se sci-fi tématikou.
Co se na školení naučíte?
Už nejste na Facebooku či Instagramu žádnými začátečníky. Víte, jak se vytváří zajímavý obsah. Sociální sítě vás baví. Víte, jak fungují algoritmy a jak vytvářet takový obsah, který zaboduje. Možná spravujete jeden či více firemních profilů. A víte, že placené kampaně rozhodně stojí za zvážení. Nevíte ale, jak na ně, případně chcete vědět víc. Chcete se naučit vytvářet úspěšné a efektivní reklamy. Během praktického jednodenního kurzu se podíváme na to, jak placené kampaně pro Facebook a Instagram vytvářet od naprostých základů po pokročilejší funkce. Nebudeme nikoho z vás nutit pamatovat si zkratky typu PPC, UTM, CPM, CPC a podobně, ale naučíme vás, jak vytvořit beze strachu kvalitní reklamu, která bude fungovat.
Pro koho je školení vhodné?
Pro všechny, kteří již mají zkušenosti s prací na Facebooku nebo Instagramu, a chtějí se dopodrobna seznámit s možnostmi placené propagace. Zajímají je možnosti, tipy a triky, rozpočty či cílení. Ideální pro ty, kteří placenou reklamu nikdy nedělali, či mírně pokročilé, kteří už kampaně zkoušeli, ale nebyli si jistí výsledkem. I pokročilí uživatelé ale určitě uvítají tipy a triky a sdílení know-how.
Co je obsahem školení?
- Úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie)
- Nastavení reklamního účtu
- Vytvoření jednoduchých reklam v rámci FB stránky
- Kampaň a její možnosti
- Cílení podle zájmů, demografie a chování
- Rozhodování o rozpočtu
- Vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění)
- Úpravy a analytika ve správci reklam
- Business manager vs správce reklam
- Cílení reklamy na návštěvníky webových stránek či konkrétní e-mailové adresy (retargeting)
- Pokročilé techniky, tipy a triky
- Spousta prostoru pro dotazy
Informace ke školení
- Co je v ceně: školení, občerstvení během dne, oběd a pracovní materiály
- Místo školení: Hubbr Coworking (Masarykova 2853, Havlíčkův Brod)
- Rozsah školení: začátek 9:00, konec 16:00 (pauza na oběd 12:00-13:00)
- Počet účastníků: minimálně 12, maximálně 15
- Parkování: Haškovy sady (parkoviště přes silnici)