Logo Toggle
Logo Toggle
  • Úvod
  • Členství
  • Zasedačky
  • Pronájem kanceláří
  • Akce
  • Hubbr Lab
  • Služby
    • Virtuální asistentka
    • Podnikatelské centrum
  • O hubbru
    • Prohlídka
    • Coworkeři
    • Naše mise
    • Blog
    • Markethink Day
    • Developer Day
  • Kontakt

ZRUŠENO Time management: Organizace času

Potřebovali byste několik hodin času týdně navíc? Účastníci tohoto semináře se naučí řídit čas, priority i energii podle nejlepší světové praxe. Také se naučí řídit své úkoly pomocí chytrých aplikací, efektivně zpracovávat množství příchozích informací, tajné triky pro rychlejší práci na PC a omezení prokrastinace. Cílem time managementu je, abyste svůj den měli zorganizovaný tak, abyste toho udělali co nejvíc, v co nejmenším čase, pokud možno bez stresu. No a pak abyste měli ještě čas na rodinu, kamarády nebo koníčky.

ZRUŠENO Time management: Organizace času
Jiří Benedikt
Jiří Benedikt

jiribenedikt.cz

přednáška v rámci projektu Jiný Festival

čt 8. 11. 2018, 19:00 - 21:00
ještě zbývá 30 míst
pro členy od 85 Kč předprodej, 128 Kč na místě 
95 Kč předprodej, 142 Kč na místě sleva 5% pro měsíční omezené tarify
90 Kč předprodej, 135 Kč na místě sleva 10% pro měsíční neomezené členství
85 Kč předprodej, 128 Kč na místě sleva 15% pro měsíční neomezené VIP členství
Záruka vrácení peněz!
Sdílet

Přednáška je kvůli nízkému počtu účastníků zrušená. Zkusíme to znovu ještě na jaře :)

Jiří Benedikt

Věřím ve svět, kde lidé přemýšlí v práci jinak, využívají digitální nástroje a dosahují dříve nemožné věci. Věřím ve svět, kde lidé rádi vstávají do práce. Pracoval jsem pro velké klienty v ČR, na Slovensku, v Rusku, Finsku, Polsku a Německu. Zároveň jsem pracoval jako interní školitel Lean Six Sigma a MS Excel v několika zemích.

Mezi jeho klienty patří například společnosti RWE, Prakab, nebo Hoerbiger. Spolupracuji s PwC, EY, příležitostně školí i na Vysoké škole Ekonomické v Praze. Společně s Vímvíc.cz vytváří videokurzy Excelu. Píše blog, chodí po horách, leze po skalách a leží v knížkách.

  • Více než 10 let se věnujie tématu osobní produktivity
  • Je certifikovaný konzultant přímo společností Evernote
  • Vlastní praxe řízení dvou startupu, školení, blog ho naučilo velmi efektivně spravovat svůj čas. To nyní předává dále

Mrkněte na Jirku

>

O čem je Time management

Time management je sadou postupů, doporučení a nástrojů pro plánování času, obvykle za účelem zvýšení efektivnosti využití času. V současnosti zahrnuje širokou škálu aktivit mezi které patří plánování, přidělování, stanovení cílů, delegování, analýza stráveného času, monitorování a stanovení priorit.

Zpočátku bylo hospodaření s časem využíváno jen pro obchodní nebo pracovní činnosti, ale postupem času se tento obor z důvodu narůstajících nároků na život rozšířil i do osobních aktivit.

O čem to bude

  • návody a rady jak správně organizovat svůj čas
  • určování priorit ve svém programu a hlavně v práci
  • jak odolávat přerušením práce a prokrastinaci
  • jaké nástroje používat při práci a organizování
  • jak správně s těmito nástroji pracovat
  • jak si pohlídat co nejlépe všechny termíny
  • jak správně plánovat
  • Bez koho by Jiný Festival nebyl možný

    mladez kraji

     

    Dále nám pomáhá

    rdmkv

    havlbrod

    msmt

     

    Ať vám něco neuteče
    Kontakt Nechte si od nás platit Obchodní podmínky Zpracování osobních údajů
    Naši partneři
    Slušná firma KomTeSa spol. s r.o. Ergotep, družstvo invalidů