Logo Toggle
Logo Toggle
  • Úvod
  • Členství
  • Zasedačky
  • Pronájem kanceláří
  • Akce
  • Hubbr Lab
  • Služby
    • Virtuální asistentka
    • Podnikatelské centrum
  • O hubbru
    • Prohlídka
    • Coworkeři
    • Naše mise
    • Blog
    • Markethink Day
    • Developer Day
  • Kontakt

Workshop #1: PPC kampaně pro začátečníky

Několik let se pohybuje v oblasti Start-upů a online marketingu. Radil společnostem jako Booking.com, UPC nebo populárnímu DámeJídlo.cz. První ze sérií dvou Workshopů o PPC bude o základním nastavení, optimalizaci, tvorbě a správě vašich PPC kampaní.

Workshop #1: PPC kampaně pro začátečníky
Michal Krhut
Michal Krhut

lektor

st 8. 11. 2017, 8:00 - 12:30
0/8
pro členy od 1 658 Kč 
1 852 Kč sleva 5% pro měsíční omezené tarify
1 755 Kč sleva 10% pro měsíční neomezené členství
1 658 Kč sleva 15% pro měsíční neomezené VIP členství
Sdílet

První (začátečnícký) ze dvou Workshopů zaměřený na PPC kampaně. Pokud se přihlásíte na oba workshopy (celý den) máte jeden workshop za 50% (975,-) + oběd zdarma.

  • Workshop: PPC Kampaně pokročilý - nastavení Remarketingu

O Michalovi

Michal se intenzivně věnuje osobnímu rozvoji, ale hlavně také marketingu. Z rozvoje se zajímá o vědomý způsob života, jak pracovat se stresem či jak se zbavit závislostí.  Toho si ovšem okamžitě všimnete při jeho klidném a srozumitelném výkladu

V odborném poli se věnuje start-upům, online marketingu. Pracoval v Seznam.cz. Jako konzultant v PPC reklamách pomáhal firmám jako jsou DámeJídlo.cz či Booking.com. Účastnil se StartUp Bootcampu v Holandsku, kde se s kolegy dostali mezi 11 nejlepších start-upů, načež byli pozváni na 3 měsíce konzultací a mentoringu ve start-upové sféře. Nedávno se rozhodl s kolegy založit si vlastní reklamní agenturu.

PPC

(PPC) Platba za kliknutí patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.

Co se na Workshopu PPC pro začátečníky naučím

Pro malé podniky a živnostníky, kteří nemají s PPC reklamou zkušenosti, nebo minimální a nejsou třeba spokojeni se svými výsledky. Pro všechny, kdo by chtěli zkusit PPC jako formu propagace. Na workshopu si uděláte reklamní účty (pokud nemáte.) Michal vám ukáže, jak se v nich orientovat. Nastavíme si kampaně přímo na míru vašemu businessu. Probereme si jak je spravovat dál, jak na optimalizaci, nejčastější chyby...

  • Know-how jak si založit účty a kampaně
  • Nastavenou základní kampaň v AdWords na míru vašemu webu
  • Nastavenou základní kampaň Skliku na míru vašemu webu. V případě zájmu doplním i info, jak se o ně pak starat, na co hlavně koukat při optimalizaci, apod
  • Jak se o své kampaně starat
  • Co sledovat za metriky
  • Jak co nejlépe své reklamy optimalizovat
  • Přístup k prezentaci s checklistem jak s kampaní dále pracovat

Informace o druhé (navazující) části Workshopu

Ať vám něco neuteče
Kontakt Nechte si od nás platit Obchodní podmínky Zpracování osobních údajů
Naši partneři
Slušná firma KomTeSa spol. s r.o. Ergotep, družstvo invalidů