První (začátečnícký) ze dvou Workshopů zaměřený na PPC kampaně. Pokud se přihlásíte na oba workshopy (celý den) máte jeden workshop za 50% (975,-) + oběd zdarma.
O Michalovi
Michal se intenzivně věnuje osobnímu rozvoji, ale hlavně také marketingu. Z rozvoje se zajímá o vědomý způsob života, jak pracovat se stresem či jak se zbavit závislostí. Toho si ovšem okamžitě všimnete při jeho klidném a srozumitelném výkladu
V odborném poli se věnuje start-upům, online marketingu. Pracoval v Seznam.cz. Jako konzultant v PPC reklamách pomáhal firmám jako jsou DámeJídlo.cz či Booking.com. Účastnil se StartUp Bootcampu v Holandsku, kde se s kolegy dostali mezi 11 nejlepších start-upů, načež byli pozváni na 3 měsíce konzultací a mentoringu ve start-upové sféře. Nedávno se rozhodl s kolegy založit si vlastní reklamní agenturu.
PPC
(PPC) Platba za kliknutí patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.
Co se na Workshopu PPC pro začátečníky naučím
Pro malé podniky a živnostníky, kteří nemají s PPC reklamou zkušenosti, nebo minimální a nejsou třeba spokojeni se svými výsledky. Pro všechny, kdo by chtěli zkusit PPC jako formu propagace. Na workshopu si uděláte reklamní účty (pokud nemáte.) Michal vám ukáže, jak se v nich orientovat. Nastavíme si kampaně přímo na míru vašemu businessu. Probereme si jak je spravovat dál, jak na optimalizaci, nejčastější chyby...
- Know-how jak si založit účty a kampaně
- Nastavenou základní kampaň v AdWords na míru vašemu webu
- Nastavenou základní kampaň Skliku na míru vašemu webu. V případě zájmu doplním i info, jak se o ně pak starat, na co hlavně koukat při optimalizaci, apod
- Jak se o své kampaně starat
- Co sledovat za metriky
- Jak co nejlépe své reklamy optimalizovat
- Přístup k prezentaci s checklistem jak s kampaní dále pracovat