Jan Vejvoda - Grafton.cz
Honza se dříve věnoval tlumočení a překládání anglického jazyka. Nicméně v současnosti už nějaký čas působí v personální agentuře Grafton jako náborový konzultant.
Práce s pracovními portály a převážně Linkedinem je pro Honzu denní chleba. Zaměřuje se jak na osobní Linkediny potencionálních uchazečů o zaměstnání, tak i na prezentaci jednotlivých firem a společností, tedy zaměstnavatelů.
- vyhledávání a oslovování vhodných uchazečů
- vedení pohovorů s uchazeči a jejich následné hodnocení
- komunikace a péče o stávající klienty společnosti
- zajištění jejich potřeb- selekce životopisů
- tvorba náborové inzerce a inzerování na pracovních portálech
Grafton Recruitment je diverzifikovaná personální agentura, která působí v 6 zemích – Česká republika, Irsko, Maďarsko, Polsko, Severní Irsko a Slovensko.
V minulém umístili přes 5,500 kandidátů na hlavní pracovní poměr, zajistili společnostem cca 8,000 dočasně přidělených zaměstnanců, a zpracovali více než 18 000 výplatních listin. Jsme specialisty ve více než 30 odvětvích.
O Čem to bude - Jak na Linkedin?
Článek: Kdo chce dobré místo, má atraktivní Linkedin - nezaspěte
LinkedIn je největší profesní sítí na světě, poněvadž má více než 300 milionů členů. Na Linkedinu se nacházejí profesionálové ze všech oborů. Prezentují se na ní jak jednotlivci s osobními profily, tak společnosti s firemními profily.
Pro mnoho lidí je Linkedin neatraktivní nebo neznámou sítí oproti třeba Facebooku, nicméně právě Linkedin je jedno z prvních míst, kam zaměstnavatel sahá o informace o vás. Prezentuje vás, vaše dovednosti, zkušenosti, spojení, certifikace a také vaše zájmy a aktivitu. V dnešní době je na trhu práce Linkedin pomalu nutností.
Často právě vymazlený Linkedin profil zařídí to, že vám chodí každý týden nabídka práce.
LinkedIn je vítaným pomocníkem personalistů a headhunterů, kteří mohou hledat vhodného kandidáta na pracovní pozici mezi obrovským množstvím potenciálních zaměstnanců.
Co se dozvíte
Jak na osobní profil, i jak na firemní profil. Přednáška je vhodná jak pro uchazeče o práci, tak pro personalisty z firem, kteří se chtějí v Linkedinu lépe vyznat, najít ty správné uchazeče a třeba společnost i lépe profesně prezentovat.
- Jak se osobně prodat na Linkedinu
- Jak zaujmout i s málem aneb nemám zkušenosti, co tam mám napsat?
- Co na Linkedin patří a co ne
- Jak dát na Linkedinu všem najevo, že job hledám a nebo že ho naopak nechci
- Triky a tipy jak mít vymazlený profil oproti ostatním
- Jak moc je důležitá aktivita na Linkedinu? Neumře mi profil?
- K čemu mi jsou spojení?
- Jak na Linkedinu najít správného zaměstnance
- Na co bychom měli u uchazeče na profilu koukat / dát pozor
- Jak prezentovat svoji firmu (i korporát) atraktivně
- A jak k těmto všem účelum využít i jiné soc. sítě - Facebook...
Pro koho je seminář vhodný:
- Pro personalisty a HR specialisty ve firmách
- Pro recruitery / náborové zaměstnance
- Pro nováčky na pracovním trhu, kteří se chtějí naučit s Linkedinem pracovat
- Pro lidi, kteří chtějí dostávat z Linkedinu kvalitní prac. nabídky
- Pro toho, kdo chce mít vymazlený a kvalitní Linkedin profil, který odráží jeho kvality
- Pro všechny, kteří chtějí zjistit, jak se trochu lépe prezentovat v online době na trhu práce