Druhý (pokročilý) ze dvou Workshopů zaměřený na PPC kampaně. Pokud se přihlásíte na oba workshopy (celý den) máte jeden workshop za 50% (975,-) + oběd zdarma.
O Michalovi
Michal se intenzivně věnuje osobnímu rozvoji, ale hlavně také marketingu. Z rozvoje se zajímá o vědomý způsob života, jak pracovat se stresem či jak se zbavit závislostí. Toho si ovšem okamžitě všimnete při jeho klidném a srozumitelném výkladu. V odborném poli se věnuje start-upům, online marketingu. Pracoval v Seznam.cz. Jako konzultant v PPC reklamách pomáhal firmám jako jsou DámeJídlo.cz či Booking.com. Účastnil se StartUp Bootcampu v Holandsku, kde se s kolegy dostali mezi 11 nejlepších start-upů, načež byli pozváni na 3 měsíce konzultací a mentoringu ve start-upové sféře. Nedávno se rozhodl s kolegy založit si vlastní reklamní agenturu.
PPC
(PPC) Platba za kliknutí patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.
Remarketing
Určitě si vybavíte mnoho situací, když jste brouzdali po internetu a najednou se vám začala zobrazovat reklama typu "Nezapomněli jste něco v košíku?"
Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google Adwords Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na vaše webové stránky. Remarketing je několikrát účinnější než jiné druhy PPC reklamy. Tato metoda spočívá v zacílení na uživatele, kteří někdy v minulosti navštívili web zadavatele, tím, že si ho označí cookies, na základě kterých poté je cílena daná reklama.
Co se na Workshopu PPC pro pokročilé - Remarketing naučím:
Pro lidi, co se už v reklamním rozhraní orientují, mají nastavené nějaké kampaně, ale zatím jim uniká důvod proč mít Remarketing. Na kurzu bychom probrali jeho přínosy a pak se naučili nastavit Remarketing v AdWords, Retargeting v Skliku a e-shopům i Dynamický Remarketing. Probereme, proč je důležité hodně členit publika podle navštívených adresy a času od poslední návštěvy, jak členit sestavy, jak vyhodnocovat.
- Know-how o práci s Remarketingem
- Nastavený Remarketing v AdWords na míru vašemu webu
- Nastavený Remarketing základní kampaň Skliku na míru vašemu webu
- Jak členit sestavy
- Jak vyhodnocovat vaše výsledky
- Jak využívat různé zacílení
- Možnosti využití v sezóně, při akcích apod.
- Ukažete si, jak nastavit dynamický Remarketing pro e-shop (pokud máte XML feed)
- Přístup k prezentaci s checklistem jak s kampaněmi dále pracovat
Co byste měli mít?
- Notebook
- Chuť se učit
- Připravenou kupu dotazů
- Případně založené účty v AdWords, Sklik, příp. Facebook Analytics (není podmínkou)
Informace o první částí Workshopu