Logo Toggle
Logo Toggle
  • Úvod
  • Členství
  • Zasedačky
  • Pronájem kanceláří
  • Akce
  • Hubbr Lab
  • Služby
    • Virtuální asistentka
    • Podnikatelské centrum
  • O hubbru
    • Prohlídka
    • Coworkeři
    • Naše mise
    • Blog
    • Markethink Day
    • Developer Day
  • Kontakt

Workshop #2: PPC pro pokročilé - Remarketing

Několik let se pohybuje v oblasti Start-upů a online marketingu. Radil společnostem jako Booking.com, UPC nebo populárnímu DámeJídlo.cz. Druhá část Workshopů o PPC bude o Remarketingu. Proč ho mít, proč je efektivnější než samotné PPC, jak ho nastavit, cílit a využívat ho při sezónách a akcích.

Workshop #2: PPC pro pokročilé - Remarketing
Michal Krhut
Michal Krhut

lektor

st 8. 11. 2017, 14:00 - 17:00
0/8
pro členy od 1 658 Kč 
1 852 Kč sleva 5% pro měsíční omezené tarify
1 755 Kč sleva 10% pro měsíční neomezené členství
1 658 Kč sleva 15% pro měsíční neomezené VIP členství
Sdílet

Druhý (pokročilý) ze dvou Workshopů zaměřený na PPC kampaně. Pokud se přihlásíte na oba workshopy (celý den) máte jeden workshop za 50% (975,-) + oběd zdarma.

  • První Workshop PPC kampaně - začátečnický 

O Michalovi

Michal se intenzivně věnuje osobnímu rozvoji, ale hlavně také marketingu. Z rozvoje se zajímá o vědomý způsob života, jak pracovat se stresem či jak se zbavit závislostí.  Toho si ovšem okamžitě všimnete při jeho klidném a srozumitelném výkladu. V odborném poli se věnuje start-upům, online marketingu. Pracoval v Seznam.cz. Jako konzultant v PPC reklamách pomáhal firmám jako jsou DámeJídlo.cz či Booking.com. Účastnil se StartUp Bootcampu v Holandsku, kde se s kolegy dostali mezi 11 nejlepších start-upů, načež byli pozváni na 3 měsíce konzultací a mentoringu ve start-upové sféře. Nedávno se rozhodl s kolegy založit si vlastní reklamní agenturu.

PPC

(PPC) Platba za kliknutí patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.

Remarketing

Určitě si vybavíte mnoho situací, když jste brouzdali po internetu a najednou se vám začala zobrazovat reklama typu "Nezapomněli jste něco v košíku?"

Remarketing
 je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google Adwords Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na vaše webové stránky. Remarketing je několikrát účinnější než jiné druhy PPC reklamy. Tato metoda spočívá v zacílení na uživatele, kteří někdy v minulosti navštívili web zadavatele, tím, že si ho označí cookies, na základě kterých poté je cílena daná reklama.

Co se na Workshopu PPC pro pokročilé - Remarketing naučím:

Pro lidi, co se už v reklamním rozhraní orientují, mají nastavené nějaké kampaně, ale zatím jim uniká důvod proč mít Remarketing. Na kurzu bychom probrali jeho přínosy a pak se naučili nastavit Remarketing v AdWords, Retargeting v Skliku a e-shopům i Dynamický Remarketing. Probereme, proč je důležité hodně členit publika podle navštívených adresy a času od poslední návštěvy, jak členit sestavy, jak vyhodnocovat. 

  • Know-how o práci s Remarketingem 
  • Nastavený Remarketing v AdWords na míru vašemu webu
  • Nastavený Remarketing základní kampaň Skliku na míru vašemu webu
  • Jak členit sestavy
  • Jak vyhodnocovat vaše výsledky
  • Jak využívat různé zacílení
  • Možnosti využití v sezóně, při akcích apod.
  • Ukažete si, jak nastavit dynamický Remarketing pro e-shop (pokud máte XML feed)
  • Přístup k prezentaci s checklistem jak s kampaněmi dále pracovat

Co byste měli mít?

  • Notebook
  • Chuť se učit
  • Připravenou kupu dotazů
  • Případně založené účty v AdWords, Sklik, příp. Facebook Analytics (není podmínkou)

Informace o první částí Workshopu

 

Ať vám něco neuteče
Kontakt Nechte si od nás platit Obchodní podmínky Zpracování osobních údajů
Naši partneři
Slušná firma KomTeSa spol. s r.o. Ergotep, družstvo invalidů